سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کلوپ ADITA

چهارشنبه 88/7/8 ::  ساعت 6:21 عصر


مدیریت و دسته بندی فایل های موسیقی را توسط MediaMonkey Gold v3.0.7.1191 انجام دهید
نرم افزار موسیقی

بسیاری از کاربران و به خصوص کاربران ایرانی همیشه در حین انجام امور مختلف با کامپیوتر عادت به گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود دارند و این موضوع زمانی بیشتر به چشم می آید که کاربر قصد استفاده از برنامه های سرگرمی و یا وقت گذرانی را با سیستم برای مدتی انتخاب می کند. به همین دلیل بسیاری از کاربران قسمتی از فضای خالی هارد دیسک خود را برای ذخیره سازی آلبوم های صوتی مورد علاقه خود کنار می گذارند. همچنین بسیاری از افرادی که به موسیقی و آهنگ های مختلف علاقه مند می باشند اقدام به ذخیره سازی و جمع آوری آهنگ های مورد علاقه خود می کنند. تهیه آرشیو از این نوع فایل ها امروزه به کمک نرم افزارهای مختلفی که به این منظور طراحی شده اند بسیار آسان می باشد. مدیریت بر فایل های صوتی می تواند بسیار سخت باشد در صورتی که کاربران به صورت نامنظم و غیر متمرکز اقدام به ذخیره سازی فایل ها نمایند.

MediaMonkey Gold نام نرم افزاری می باشد که به منظور مدیریت بر فایل های موسیقی و دسته بندی آن ها و ساخت آلبوم طراحی شده است. به کمک این نرم افزار شما می توانید تمام فایل های موسیقی خود را به صورت های مختلف گروه بندی کرده و آن ها را بر اساس سبک موسیقی، خواننده ، میزان کیفیت ، زبان آهنگ و ... دسته بندی نمایید و در واقع اقدام به ایجاد کلکسیون های موسیقی از فایل های خود کنید. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به مواردی همچون دسته بندی آهنگ ها و ساخت آلبوم برای فایل های خود به  همراه عکس و درج جزئیات و متن شعرها ، قابلیت جستجو در میان آلبوم ها بر اساس نام فایل ، نام خواننده و ... ،  نمایش کلیه فایل ها  آلبوم ها به صورت نمودارهای درختی در برنامه برای سهولت در دسترسی ، قابلیت ذخیره سازی جزییات مربوط به هر فایل از آلبوم ، قابلیت قرار دادن عکس های مختلف برای آلبوم ، تهیه یک آرشیو مرتب شده بر اساس فیلترهای مختلف و ... اشاره نمود . این نرم افزار محصولی از شرکت Ventis Media می باشد.



دانلود با حجم ?.? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

استودیوی دیجیتالی مجازی آهنگ با Fruity Loops Studio Producer Edition 8.0
نرم افزار موسیقی

Fruityloops Studio که با نام اختصارى FL Studio نیز خوانده می شود، یک نرم افزار آهنگ سازی است که جزء خانواده Sequencer ها محسوب می شود. همان طور که می دانید از Sequencer ها به منظور ساخت موسیقى هاى ریتمیک استفاده می شود. بصورت خیلى ساده و مختصر روش کار در یک Sequencer به این گونه است که شما الگو هاى مختلفى (که در واقع هر کدام یک قطعه موسیقى مى باشند) را مى سازید و از کنار هم قرار دادن آن ها موسیقى نهایى ایجاد می شود. بدین ترتیب شما یک استودیوى دیجیتال مجهز را در کامپیوتر خود خواهید داشت و توسط آن مى توانید هر نوع سبک موسیقى را خلق کنید.شما مى توانید با امکانات این نرم افزار قوی آهنگ هاى خود را ساخته و آن ها را در فرمت هاى WAV ، MP3، MIDI، و یا فرمت پروژه در FL یعنى FLP ذخیره کنید.

شبیه سازهاى صدا
نسخه 7 FL Studio، شامل 13 ابزار تولید کننده صدا (synthesizer) است که صداى آلات مختلف موسیقى را شبیه سازى می کنند و سازهاى مجازى مختلفى را مانند گیتار اکوستیک و الکترونیک، پیانو و ... در اختیار شما قرار می دهد. بدین ترتیب امکان تولید هر نوع صدایى بصورت مجازى وجود خواهد داشت.

ضبط صدا و ویرایش
فضاى کارى Playlist شامل تعداد نامحدودى Track می شود و این اجازه را به شما می دهد که قطعات موسیقى را به هر ترتیبى که دوست دارید در کنار هم قرار دهید. بعلاوه ابزارهاى ویرایش صدا و امکاناتى نظیر کم یا زیاد کردن زمان آهنگ (time-stretch)، تغییر زیر و بمى صدا (pitch-shift)، ضرب آهنگ هاى لحظه اى (beat-slice)، جدا کردن قطعات موسیقى (chop) و ... را در اختیار شما می گذارد. در کنار تمام این موارد، به نسخه 7 قابلیتى با عنوان Edison اضافه شده است که یک ویرایشگر و ضبط کننده اى کامل فایل هاى صوتى می باشد.

میکس و افکت گذارى
FL Studio قویترین میکسر را در میان هم نوعان خود دارد. در نسخه 7 این نرم افزار به مانند نسخه شش، 64 Track میکسر استریو وجود دارد و در هر Track می توان هشت افکت (از 44 افکت موجود) قرار داد. به عنوان مثال افکت هاى Delay (ایجاد تأخیر)، Distortion (اعوجاج)، EQ (اکولایزر)، Chorus (چند صدایى)، Reverb (ایجاد طنین) و ... بسیار پرکاربرد هستند.

فناوری های پشتیبانی شده در FL Studio
FL7 از فناوری های VST/VSTi/VST2، DXi، DXi2، MP3، WAV، OGG (تنها به عنوان ورودى)، MIDI، ASIO و ASIO 2 پشتیبانى می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Fruity Loops Studio Producer Edition 8.0:
- پشتیبانى از track-based sequencing
- ویرایشگر Edison همراه با آنالیزهاى ویژه
- فیلتر صوتی LovePhilter
- قابلیت Parametric EQ2
- موتور بهبود یافته کشیدن صدا (audio stretching engine)
- مولدهاى صداى چندهسته اى (Multi-core) که با پردازنده هاى چندهسته اى عملکرد بیشترى خواهند داشت
- عملکرد بهتر audio record to disk
- پشتیبانى از خصیصه Note OFF velocity در پیانو (Piano roll) و فایلهاى MIDI
- حالت Smart Disable براى پلاگین هاى مولد صدا
- یک پنل جدید براى نگهدارى به روزرسانى ها و اصلاحیه هاى اضافى
- امکان باز کردن پنجره هاى پلاگین ها بصورت مستقل از اصلى برنامه
- پشتیبانى نمونه بردار DirectWave از AIFF Sample
- امکان ضبط از سورس مونو
- پشتیبانى از Apple Loops AIFF extensions
- و ...



دانلود با حجم ??.? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

 

ساخت سریع آهنگ های DJ با Pioneer DJS 1.003
نرم افزار موسیقی

ساخت و میکس موزیک های دی جی و پر انرژی که امروزه به صورت بسیار حرفه ای و پیشرفته پیگیری می شود توانسته است در قدمتی نه چندان طولانی جایی ماندگار در بین علاقمندان و مخاطبین خود پیدا کند و به عنوان شغل مهم پیگیری شود و همچنین عاملی برای معروفیت و مشهوریت افراد نیز به شمار آید. چند سالی است که در دنیای موزیک و در بین علاقمندان و مخاطبین آهنگ های پر تحرک جایگاه ویژه ای پیدا کرده تا جایی که در هنگام اجرای این قبیل آهنگ ها شاهد جمعیتی چند هزار نفری در سالن ها هستیم.
Pioneer DJS یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موزیک های دی جی می باشد. این محصول قدرتمند شرکت pioneer با توجه به امکانات فراوانی که درون آن جای داده شده است و با توجه به سرعت خارق العاده، تفکیک صدای دیجیتالی، قدرت پردازش بالا، تقسیم بهینه صوت و با قدرت کیفی و خروجی بالا توانسته است جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.بوسیله این نرم افزار بسیار جالب شما می توانید از دی جی های ساده گرفته تا دی جی های حرفه ای را ساخته و برای خود ذخیره کنید. این نرم افزار یکی از قویترین و محبوبترین برنامه های دی جی در دنیا می باشد. در ضمن این برنامه با افکت های بسیارجالبی که درون آن گنجانده شده است جذابیت خاصی به آهنگهای ساخته شده شما می دهد. Pioneer DJS شما رو قادر میسازد تا به صورت کاملا حرفه ای به کارهای میکس و دی جی بپردازید و از نتیجه نهایی لذت کافی را ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Pioneer DJS 1.003:
- قابلیت میکس اتوماتیک با توجه به متد طراحی ساز
- افکتهای متنوع ، زیبا و مناسب با سلیقه کاربر
- قابلیت برش ، چینش، اضافه و... امکانات دیگر بر روی آهنگ
- قابلیت ارتقاء خروجی صدا برای ضبط های حرفه ای
- محیط کاربری آسان و راحت با امکانات در اختیار فراوان
- قابلیت میکس دستی حرفه ای و میکس عادی با توجه به تجربه و سلیقه کاربر
- قابلیت تبدیل فایل موزیک ساخته شده به فرمت Mp3 و دیگر فرمت های رایج
- قابلیت تبدیل کیبورد به یک دستگاه حرفه ای نوازندگی موزیک
- میکس و مونتاژ همزمان با بالاترین ظریب کیفی و فنی
- سیستم مورد نیاز برای نصب و اجرای نرم افزار
- و...



دانلود با حجم ??.? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

 

 


 نویسنده: کلوپ ادیتا

نظرات دیگران